Friday 11 November 2011

tarikh yang bermakna~

tajuk untuk hari nie ialah tarikh yang bermakna....mungkin bukan untuk kami sekeluarga...tapi saya tetap nak bercerita tentang tarikh bermakna nie,11/11/2011...huhh~kan cantik tu...
hari nie macam hari biasa bagi aku dan keluarga....aku banyak habis kan masa aku dengan my netbook sorang nie....wat apa lagi lah kan blogger lah..hehehe~
sambil-sambil tu aku melukis lah..tapi banyak tak jadi pula..iyelah dah lama tak melukis lah katakan...kalau dulu tu masa dibangku sekolah...ceh~ayat tak leh angkat lah...dah macam penulis novel dah...
Masa tu aku kerap lah melukis tu pun bila mood datang...maka datang lah ia..huhh~
so,aku ingat nak share lah lukisan aku nie kat blog...
lukisan aku nie tak lah cantik sangat lah biasa-biasa je..sempena tarikh yang bermakna dan bersejarah pada dunia hari nie,aku tonton kan lukisan-lukisan daripada karya agung Huda Adam a.k.a ocean...hehehe~
^_^

















lukisan nie paling istimewa...dilukis masa semester pertama...kalau korang pandai cuba teka sape orang dalam lukisan nie??..susahkan nak teka..nie sebenarnya lukisan gambar actor dan penyanyi Korea,Kim Hyun Joong..rasanya sama tak..entahlah..>.<


memang kebiasaannya saya melukis kartun manga je..tapi ada kalanya melukis gambar atau potret pun boleh lah dikatakan..walaupun tak lah macam sangat pun..idea dan inspirasi nie datang,bila membaca majalah manga dan buku komik manga..

nie antara koleksi-koleksi buku manga saya...dari tahun lepas kumpul baru dapat sebanyak nie je..sejak masuk UiTM,aku dah tak kerap membeli buku kegemaran aku nie..tapi tak pelah..nanti kalau aku ada masa aku beli lah...saje je aku nak tunjukkan korang bahan rujukan aku untuk melukis nie..hehehe~



sekian lah daripada Huda With A Story...pada tarikh bermakna '11.11.11' ...^_^


No comments:

Post a Comment