Saturday 12 November 2011

11 bulan~

pada hari nie,adik acat genap lah 11 bulan umurnya...ye,tahniah...hehehe..macam dapat anugerah je..
nak share lah gambar-gambar budak yang menyambut  umur 11 bulan hari nie...hehehe

 nie gambar pertama yang diambil...masa nie acat tengah menangis sbb tu mama bagi dia handphone tu..tapi faham-faham jelah,kejenya nak gigit je handphone tu...kesian handphone..ish3x..~

 dah macam tidur je..sebenarnya acat tu tutup mata sebab kena flash dengan kamera handphone nie..hehehe...kesian acat...~huhh..

 tengok tu acat dah nak nangis agi..tu pasal mama marah kat aku tu...aku tak usik acat pun...huhh~

 jangan tertanya-tanya tau,kenapa acat nie tengok cermin pula..dia memang macam nie..suka sangat tengok muka dia kat cermin..apa nak wat kan..lantak dia lah..janji dia bahagia~~


tengok jelah cara acat pegang cermin muka tu..tak padan dengan kecil...huhh~apa-apa jelah...


tak sangka betul la..sampai nak di ciumnya cermin tu...ish3x...entah apa-apa je adik aku sorang nie..lantak kau la..nie semua gambar acat sebelum dia mandi...


nie salah satu gambar acat yang aku ambil tanpa menggunakan flash kamera handphone..hehe~


antara gambar acat selepas dia dah mandi...fuyoo!!untung lah budak nie..dapat pakai baju boboiboy..hehehe...~


acat tengah tengok kamera...tapi sebab ada flash so,tu pasal lah mata dia jadi kecil macam tu...hehe..




nie gambar terakhir aku ambil pada hari nie...sebab acat dah mula mengamuk lah..biasa lah budak kecil macam nie nak mak dia lah..hehehe...


selesai sudah cerita aku kali nie...kalau ada sebarang cadangan sila lah komen ye'..
kamsahanida...^_^







No comments:

Post a Comment