Saturday, 19 November 2011

~dari Johor ke Melaka~

hari nie(19/11/2011)...aku terpaksa akur untuk pergi ke Melaka...ceh,ayat tak boleh nak angkat..apa-apa pun suka hati lah kan..korang jangan salah faham pula ye'..aku pergi Melaka sebab untuk mengejar cita-cita ku..
so,aku nak kongsi sikit gambar semasa dalam perjalanan ke sana...
inilah first time aku pergi Melaka dengan ayah,mama dan adik acat..hehehe..
dan first time jugak aku bertolak ke Melaka..selepas subuh..dalam kira-kira pukul 6.50 pagi..
awal sangat..sampai aku pun tak cukup tido,dah lah semalamnya aku kemas beg untuk bawa ke sana je berjam-jam..nasib baik mama tolong..i love u,mama.. <3



sampai tertidur dibuatnya..tenguk tu punya lah gantuk..mana taknya..awal pagi tu..aku sendiri pun gantuk jugak..huhh~


nie pula video suasana kat sepanjang perjalanan kami...tak suma lah..sikit jer...hehehe

video


*sorrry lah..video nie kita ambil secara menegak,sbb tu lah jadi macam nie..hehe~


kabus tebal sangat masa tu..nampak macam lukisan je pokok-pokok kat sekeliling lebuh raya..
sampai sini dulu ea citer dari saya..see u next time....
free comment on this blog....komen je lah apa-apa jer...
ok lah..sekian,terima kasih(kamsahamnida) ^_^














2 comments: