Wednesday 9 November 2011

Aduhai adikku~acat~

kejadian nie berlaku pada hari selasa..maknanya semalam lah..kalau dalam bahasa inggeris sebut yesterday..
aku nak berkongsi satu cerita pasal adik aku nie...dia lah yang paling bongsu antara nya beramai...macam lah ramai sangat adik beradik cuma ada empat orang je termasuk dia....huhh~lantak lah..
dia diberi nama Shahrul Arsyad Bin Adam...di lahir kan tepat 12 hari bulan 12 tahun 2010...cantik nombornya kan..peristiwa itu berlaku di Hospital Sultan Ismail...pada pukul 8 pagi rasanya..entah lah kalau salah pun bukan nya orang tahu pun..hahaha~lawak ke...



 gambar nie diambil pada hari raya ke-tiga..ketika acat berbaring diatas pangkuan bonda a.k.a mama kita orang lah...sape lagi..




Rutin harian acat<
Macam biasa lah adik aku nie setiap pagi kalau bangun je tido msti cari emak..hehe..faham-faham je lah ea..
so mama aku mesti kena layan dia lah...main dgn dia lah apa-apa jelah lagi kan..budak nie cepat sangat bosan tau...
mama aku kata adik aku nie degil macam aku..memang tak lah aku mengakunya.. seperti kata pepatah melayu, kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi jugak..huhh~betul lah tu..
tak payah lah nak cerita panjang-panjang lagi nie lah gambar-gambar pada hari kejadian itu..layan~




 apa-apa jelah budak nie wat kan..tak sangka..ish3x...macam-macam je...mama punya keje lah nie..kesian dia..jangan tiru aksi nie di luar rumah ea..dalam rumah tak apa..hehehe~




tengok apa lah budak acat nie..dah tahu dah nie...tengok mama dia lah tu...menyampah macam lah mama dia sorang je..




 nie masa dia tengah ngada-ngada dengan mama lah apa lagi...pada masa yang sama jugak,aku tengah tengok citer Martha pula..




setelah sekian lama..lama sangat ke?..tak lah sangat pun cuma dalam kurang 5 minit je..hehehe..baru boleh dapat gaya pic yang paling comel nie..masa nie memag betul-betul dia tengah pandang ke arah kamera handphone..hehehe~



 Antara koleksi gambar-gambar adikku sayang yang diberi gelaran Acat nie...hehehe..nakal macam mana pun tetap adik aku..sayang Acat <3<3<3..i love my family...^_^