Saturday 20 October 2012

Rombongan PR Kampung Temenin Baru

Assalamualaikum blogger...
dan selamat malam semua..

baru hari nie..aku dapat post sesuatu kat blog aku nie...rasanya dah lama sangat,aku tak menulis sesuatu...
kali nie aku ingat nak citer pasal rombongan kelas kami ke Kampung Temenin Baru, Kota Tinggi..
sebenarnya bukan kelas kami je yang gi...semua batch kami gi lah termasuk kelas a,b,c dan e....
so,ingat nak share picture kat sana lah dengan blogger semua...selama 3 hari 2 malam berada di sana...
suka duka pun dapat diselami bersama...baru lah kita dapat rasa keseronokan itu...hehe..mendalam ke ayat nie...tak kot,biasa je kan...

ok.lah...ini saya hidangkan picture2 yang saya ada setakat nie..selebihnya ada kat kawan saya...tengok lah nanti...enjoy the picture,guys..






















No comments:

Post a Comment