Sunday 13 May 2012

~Happy Mother Day~

cerita kali ini mengenai kisah ibu saya atau lebih mesra dipanggil mama..
pada tahun nie,rupakan first year for my mom..celebrate HAPPY MOTHER DAY in our family..
tapi seperti kata orang melayu,hari ibu di sambut setiap hari..bukan setakat pada 13 mei 2012 nie je..
cuma istimewa nya ada kek sempena hari ibu tahun nie..
mama nampaknya gembira sangat...tak sangka pula adik aku yang sorang nie boleh tahan bijak jugak lah...
kalau tak,mama asyik tarik muka je sepanjang hari tu..
kali nie adik saya yang beli kek..mana tahu tahun depan saya pula ke..tu pun kalau ada berduit lah katakan..
takut pokai je nanti...hehehe~

to end this story..i would like to persembahankan...picture kek HARI IBU kitaorang...
sedap sangat-sangat tau...black forest cake nama diberi...

~HANYA UNTUK TATAPAN MATA SAHAJA~



tangan sape lah tu...hehehe~
tangan sape agi,tangan mama saya lah..
terharu nampaknya beliau..hehehe
tu pasal muka tidak di tunjukkan..
harap maaf ye..









k.lah sampai sini dulu...
mama,you always in my heart...forever~
love u so much~ <3 <3 <3

sekian,terima kasih ibu..
kamsahaminda  ^_^

No comments:

Post a Comment