Thursday 29 December 2011

~first time dating~

hari ini,aku telah membuat temu janji a.k.a dating dengan Jian Qi,atau nama penuhnya Liew Jian Qi...
aku sebenarnya tahu nak citer apa je..tapi nie merupakan pengalaman dan kenangan bagi aku sepanjang tahun 2011 nie..
susah nak percaya yang jian qi sanggup terima ajakan aku ke jusco tebrau...suka sangat..
tapi terpaksa bawa adik pula..haih!..bosan betul lah...sabar jelah..nie pun sebab mak yang suruh bawa sekali...diorang suka lah kalau dapat ikut sekali...terpaksalah bawa kan...
ingat kat jusco nanti nak tengok wayang...tapi tak cukup masa lah pula...iyelah sebab jian qi ambil saya kat rumah terlewat sikit dari masa yang dirancang..
walau apa pun,saya bangga dengan jian qi sebab dia sanggup datang ambil saya dari rumah sedangkan dia sendiri pun tak tahu rumah saya kat mana...dia yang nak sangat cuba cari rumah saya,so saya bagi alamat kat dia...
setelah lebih kurang sejam setengah,akhirnya jian qi jumpa jugak rumah saya...sebelum tu saya rasa macam dah putus asa je..ingat nak naik teksi gi jusco..malas nak susah kan anak orang...
apa-apa pun..saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kan jian qi sebab sanggup berusaha semaksimum mungkin untuk cari rumah saya yang berliku-liku ini...hahaha~biasa je sebenarnya..bagi saya sangat bermakna...

ni lah jian qi yang saya maksudkan...





sekian...
daripada saya..
kamsahanida~ ^_^









No comments:

Post a Comment